środa, 18 grudnia 2013

Chapter three

*Perspektywa Harry'ego*
Wszedłem do domu głośno zamykając drzwi, zdjąłem buty i ruszyłem prosto do swojego pokoju, jednak po drodze zostałem zatrzymany przez Louisa.
- Co jest, Harry ? - spojrzał na mnie z zainteresowaniem.
- Spotkałem ją. - powiedziałem i odwracając się na pięcie wszedłem szybko do pokoju.
Chwilę po mnie wszedł też Louis z Niall'em.
Rzuciłem się na łóżko i przykryłem głowę poduszką.
Usiedli obok mnie, jeden z jednej strony drugi z drugiej.
- Rozmawialiście ? - spytał Niall z nadzieją w głosie, im tez jej brakuje.
- Tak, chciała bym jej wybaczył, powiedziała że to przez jej rodziców, że ją wpakowali samochód i odcięli od świata. - mówiłem a z moich oczu powoli wyłaniały się łzy.
- Ale pamiętasz jacy byli jej rodzice, Harry a może ona mówi prawdę, może powinieneś jej zaufać, wybaczyć ? - Niall mówił tak jakby było to takie proste.
- Ty na prawdę sądzisz że ja nie chcę tego zrobić ? - Podniosłem się z łóżka i spojrzałem Niall'owi prosto w oczy - Oczywiście że chcę ! Chcę znów mieć ją koło siebie.... Ale nie potrafię Niall, nie jestem do tego zdolny...
- Gdybyś na prawdę chciał wybaczyłbyś jej to, to nie była jej wina, przecież wiesz to ! Ty to wiesz i my to wiemy. Harry widzimy codziennie jak bardzo ci jej brakuje, daj jej szanse... Zrób to dla nas, dla siebie...
Zanim zdążyłem mu odpowiedzieć wraz z Louisem wyszedł z pokoju, zostawiając mnie samego.
*Perspektywa Grace*
- Trzymam za was kciuki - powiedział Justin wychodząc.
- Jeszcze raz wielkie dzięki, trzymaj się Jus.
- Wzajemnie Grace, wzajemnie. - zamknęłam drzwi i zsunęłam się po nich w dół, chowając głowę w dłoniach.
- Mamo, Justin mówił ze jak psyjdzies to pojdemy na spatelek, odźmy ! - mała złapała mnie za rękę i próbowała podnieść mnie z podłogi, cicho się zaśmiałam i wstałam.
Ubrałyśmy się i wyszłyśmy na świeże powietrze, chodziłyśmy spacerkiem po parku, karmiłyśmy kaczki i gołębie.
- Cześć Grace, kupę czasu cię nie widziałem ! - usłyszałam wesoły głos za sobą, odwróciłam się raptownie a w moje oczy rzuciły się idealnie niebieskie oczy i blond czupryna.
- Hej Niall ! - przytuliliśmy się.
- Gdzieś ty się podziewała ? - spytał, ale po jego oczach mogłam dostrzec że Harry już mu powiedział o naszym spotkaniu.
- Mieszkałam w Paryżu przez jakiś czas. - posłałam mu lekki uśmiech.
- Mamo co to sa pan, s którym rosmawias ?
Przełknęłam głośno ślinę, jestem pewna że nawet Niall to słyszał.
- Jestem Niall, wujek Niall - podał rękę małej, a ja spojrzałam na niego zdezorientowana.
Mała uśmiechnęła się i pobiegła dalej karmić ptaki.
- Masz córkę - spojrzeliśmy sobie w oczy i mogłam przysiąc że zaczął wszystko układać w kupę - ty i Harry macie córkę. - na jego słowa łzy z oczu mi poleciały, on widząc to przytulił mnie. - Nie płacz Grace, nie powiem Harry'emu tak długo jak będziesz chciała. Ale obiecaj że nigdy już go nie zostawisz. - głaskał mnie jedną ręką po plecach, drugą po głowie.
- Niall ja nie chciałam tego ukrywać, oni mnie zabrali zanim się dowiedziałam, nie miałam jak poinformować jego albo was, tak bardzo tego żałuję, nie wiem jak mam o tym powiedzieć Harry'emu ale koszmarnie się boję że nie będzie chciał być jej ojcem. A ona, ona nie mówi o niczym innym niż o nim, pokazywałam jej jego zdjęcia, jestem prawie pewna że gdyby go zobaczyła moja tajemnica wyszła by na jaw... - zaciągnęłam się powietrzem aby dokończyć - najpierw chciałabym żeby wybaczył mi a potem dopiero jej.
- Ej jeszcze wszystko się ułoży ! Wpadnij do nas jutro okej ? - spytał łapiąc moje ręce.
Kiwnęłam lekko głową.
- Niall, proszę niemów o niej nikomu, dobra ? - spytałam o to przy naszym pożegnaniu.
- Oczywiście mała ! Do zobaczenia jutro, pa Rose ! - pocałował mnie w polika i poszedł w swoją stronę.

Już nie tylko Justin wiedział, wiedział tez Niall... ale najważniejsze było to że ufałam im jak nikomu innemu... nie licząc Harry'ego....
_________________________________________
Wiem że ciągle niszczę wasze wymagania i wyobrażenia, ale nie jestem zbyt dobra w początkach opowiadań, mam nadzieję że za niedługo poprawię się ! <3 
Czytasz = Komentujesz ! <3 

4 komentarze:

  1. Hej! ;)
    Wpadłam na tego bloga, bo zostawiłaś u mnie w spamie link! ;)
    Muszę przyznać- WOW. Wszystko jest świetne! Od wyglądu bloga po niesamowitą treść! Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem! Piszesz naprawdę wspaniale! Nawet nie wiesz jak bardzo mnie tym zaciekawiłaś... Twoje opowiadanie nie jest takie samo jak wszystkie ''poznali sie i zakochali'' ty poszłaś trochę dalej,...pokazalaś jak wygląda PRAWDZIWE życie po takich 'zabawach' i to mnie w tym blogu 'uwiodło'! Z chęcią będę tutaj jeszcze wpadała i dowiem sie co dalej między tą niesamowitą dwójką! :)
    Obserwacja za obserwację?
    Kocham, Całuski! xx

    new-life-new-me-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p,s sama robiłaś szablon?! Jest boski! też by mi sie taki marzył*.*

      Usuń
    2. Dziękują za miłe słowa :)
      Z miłą chęcią zaobserwuję :D
      Było by niezmiernie idealnie gdybyś czytała mojego bloga z zainteresowaniem :)
      Szablon z : http://petits-graphiques.blogspot.com/
      Pozdrawiam i przesyłam buziaki xoxox

      Usuń